05 юли 2010

Нийл Доналд Уолш - Разговори с Бога


Един необикновен диалог

Знаех, че тази книга е за всекиго и че трябва да бъде издадена, защото е чудесен дар за всички, които наистина търсят отговори и които наистина се интересуват от въпросите; за онези, които са поели на поход към истината с искреност в сърцето, копнеж в душата и с отворено съзнание. И това в общи линии сме всички ние...

Диалогът започва…

Хайде, давай сега. Питай ме нещо. Каквото и да е. Аз ще съумея да те упътя как да намериш отговора. Ще използвам цялата Вселена, за да го сторя. Така че бъди нащрек. Тази книга далеч не е единственото Ми средство. Може да Ми зададеш въпрос и след това да оставиш книгата настрана.

    * Но наблюдавай.  
    * Слушай...

Думите на следващата песен, която чуеш. Информацията в следващата статия, която прочетеш. Историята в следващия филм, който гледаш. Случайно промълвените думи на следващия човек, когото срещнеш. Или шепота на следващата река, следващия океан, следващия бриз, които погалят ухото ти...

Всичките тези средства са Мои, всичките тези пътища са отворени за Мен. Ще ти говоря, ако ще слушаш. Ще дойда при теб, ако ме поканиш. Тогава ще ти покажа, че винаги съм бил тук.

Винаги и по всички начини...

Нийл Доналд Уолш е роден в католическо семейство в Милуоки, Уисконсин. От 15 годишна възраст се увлича по духовни учения. Пръв негов духовен учител е неговата майка. Днес Нийл е посветен изцяло на духовното познание. Книгите му са световни бестселъри, а програмата му е препълнена с пътешествия във всички краища на земята.

По материали от Интернет. 

.